İlaç yan etki yapınca orgazm olmaya başladı

İlaç yan etki yapınca orgazm olmaya başladı

Tıpta Kalıcı Cinsel Tahrik Olma Sendromu (PSAS) olarak bilinen hastalığa yakalananlar en ufak bir titreşim, yüksek ses, kapı zili, telefon melodisi gibi durumlar sonucunda orgazm oluyor. Bazı hastaların günde 120 kez orgazm yaşadığı ve bu yüzden normal hayatlarına devam edemedikleri ortaya çıktı.

GÜNDE 5 KERE ORGAZM OLUYOR

Live Science isimli bilimsel haberlerin yayınlandığı web sitesinde yayınlanan makaleye göre ilacı 7 gün kullanan bir kadın hasta devamlı olarak uyarılmaya ve orgazm yaşamaya başladı. Her gün 3 ile 5 kere ortalama 20 saniye süren orgazm yaşayan kadın durumu doktorlara bildirdi.

İlacın yan etkisi olduğu anlaşılınca, Konya’daki fakülteden doktorlar durumu rapor ettiler. Doktorlar iki hafta süreyle ilacı bıraktırıp, tekrar başlattı ancak ismi açıklanmayan genç kadında yine devamlı olarak uyarılma ve orgazm olma sorunu yaşandı.

Araştırmacılar bunun nedenini tam olarak bulamasa da ilaçla birlikte hızla yükselen dopamin hormonunun neden olabileceğini söylediler. ABD’nin New Jersey kentinde bulunan Rutgers Üniversitesi’nden Barry Komisaruk, bazı anti-depresanlar gibi dopamini etkin hale getiren ilaçların da cinsel arzuyu artırabileceğini söyledi.

 

Bir cevap bırakın